28 Aralık 2012 Cuma

casanova'nin anaokulu halinden hallice

dun Yaman'i bir sure aradan sonra ben biraktim okula, sabah.. islerim yogundu, babasiyla gidiyordu son 2 haftadir.
okulun bahcesinden ilerlerken daha, siniflarinin caminin yaylandigini gordum, arkasinda bir kac minik kafa, Yaman'a el sallamaya calisiyorlar. Yaman da fazla bozuntuya vermeden, sakin kalmaya calisip kucuk hareketlerle karsilik verdi arkadaslarina.
iceriye girer girmez 4 kisilik bir kiz grubunun Yaman'in uzerine atladigini ancak gorebildim. hepsi boynuna sarilip opmeye calisiyorlar, groupie cigliklariyla yamann diye bagirinarak..
amanin dedim! bu ne?!  ogretmenleri yaklasti, soru soran bakislarima; "ah evet.. hepsi yaman'a asikmis.. bu goruntu gunde 4-5 kere tekrarlaniyor maalesef... yaman'in oldukca cani sikiliyor ama, durduramiyorum bu kizlari!".
bastim kahkahayi, yaman kacarken pesinden kovalayan 4 kiza dogru inanmaz gozlerle bakarken.. kacan kovalanir dedikleri bu saniyorum.

Hiç yorum yok: