16 Kasım 2012 Cuma

aşk ve yaman

yaman neredeyse 5 yasina gelecek. artik bir delikanli.. en azindan adayi..
bugun okulunun terapisti ile rutin gorusme yaparken sordugu soru karsisinda dusunduk; "yaman cinsiyetinin farkinda mi"

evet. tek kelimeyle.

danisman bize ozellikle bunlari not etmemizi tavsiye etti. Soyledigine gore yas aldikca, yaslandikca, en cok merak ettigimiz sey bunlarmis. once hayatimizin nasil basladigi, sonra cinsel hayatimizin nasil basladigi.

yaman 2,5 yas civarinda farketti ilk kez cinsiyetini. daha yeni yeni konusmaya baslamisti ki, kendi boyutlarini (bastan asagiya!) babasiyla kiyaslayip tam anlamiyla "kompleks" yapmaya basladi.

ayni donemde en iyi arkadasi Zeynep'le doktorculuk ve evcilik oyunlarinin ilk temellerini atarlarken bulduk ikisini. Ve elbette beklenen sorular geldi hemen sonrasinda. "kizlar neden boyle" "erkekler neden boyle"

sonra yaman okulun 2. dönemine dogru, herhalde 4.yasina bastiktan hemen sonra sinifindan "Lara"ya resmen asik oldu. sirilsiklam. İleride sorarsa ona verecegim cevap bu: ilk askin Laraydi oglum:)
hemen hergun ıkuldan geliste bir Lara raporu veriyordu. Larayla yanyana oturdugu gunleri anlata anlata bitiremiyordu. aylar surdu bu durum.
su an hala Larayla ayni siniftalar. ama gecen seneki heyecandan eser yok. yamanin lugatina yaz tatilinde bir sekilde giren "ask" kelimesi, zaman zaman okuldan geldiginde "anne.. ben Ali'ye (en iyi arkadasi) asik oldum!! " derken kendini gosteriyor... du ki;
gecen gun, sonunda gercek duygusunu itiraf etti bana, cok eglenceli bir oyun oynuyorduk tam da:
"anne ben sana asik oldum, ben buyuyunce seninle evlenicem!!!! baba olucam, boylece evde 2 babamiz olucak.
-gulumseyerek itiraz ettim tabi, "oglum ask biraz daha degisik bir duygu, insan annesine asik olmaz ama onu coook sever. ben de seni cok seviyorum ama seninle evlenemem cunku benim kocam var" dedim.
-e ozaman en zeyneple evlenicem, bizim evde 2 anne ve 2 baba olup yasiycaz" diye cozdu problemi.



Hiç yorum yok: