13 Nisan 2011 Çarşamba

ozet

yamanin annesi, o cok sansli insanlardan biri. 36 yasinda tum kisisel engellerini yendi ve anne oluverdi. Yanimizda her daim bir dost var, her sikistigimiz an yardim elini uzatiyor bize, meslegi kim oldugunu afise etmemi engellediginden, sadece bahsediyorum, ve onun tavsiyesiyle, 3 yasinda basimiza boyle seyler geldi notlari aliyorum:
Yaman 3 yasinda, pipisini feci farketti! Ve kizlarin pipisi olmadigini da:))))
Yaman 3 yasinda soyle bir cumle kurdu: 'annecim beni biysey yahatsiz ediyoy; ben gozumu kapatinca timsah cikiyoy geceleyi'
Yaman 3 yasinda, okula 3 gidisinden birinde zir zir agladi ve bir gun 'ama okuldan sen gidince ben yayniz kayiyoyum' diye de acikladi neden agladigini.
Yaman 3 yasinda, gece 11 e kadar konusa konusa, sirasiyla annanesini, dedesini, babanesini, annesini, babasini, sibeli ve dayisini bayiltti. Hakkaten, hic susmadi. Uyumadan once bile hala konusuyordu.
Yaman 3 yasi boyunca her gece, ama her gece ' anne biz az uyuyalim, gozlerim acik uyuyjam ve sana yapisabilir miyim' diye sorarak uykuya daldi.
Yaman 3 yasinda nihayet ziplamaya basladi.
Yaman 3 yasinda, okul gosterisinde tavsan oldu! Uyu tavsan uyu sarkisiyla sahneye cikti:) (fotograflar sonra)
Yaman 3 yasinda vicdaninin sesini ilk defa duydu; bir orumcek oldurdu ve sonra orumcegi annesi merak edecek diye yutkuna yutkuna gunlerce anlatti, agladi.
Yaman tam 99 cm. ve hala 14.5 kilo.
Yaman'in en iyi arkadasi hep Zeynep. Hasta oldugunda cicek Bazen goturdu ona.
Yaman'in en cok ilgisini ceken yemekler hep ikili olanlar; tost ve portakal suyu.. kurabiye ve sut. fasulye ve pilav.
Yaman konusurken 've' diyor, 'bi' de diyor. Bazen diyor. Uzuun cumlelerle upuzun bir kitabi bastan sonra anlatiyor.
Yaman annesini ve babasini varligiyla mutluluktan cildirtacak.

Hiç yorum yok: